۱۳۹۱ مهر ۱۸, سه‌شنبه

سخنان شرم آور خاتمی در زمانی که موسوی و کروبی هنوز در حصر هستند


بازهم نظام جمهوری اسلامی به خطر افتاد و روباه خاتمی سر و کله اش برای نجات این نظام پیدا شد .شرایط منطقه از یکسو که شامل سقوط بشار اسد ؛احتمال شروع جنگ و تضعیف در صحنه بین المللی  و شرایط داخلی از سوی دیگر که شامل گرانی ها ؛فشارهای اجتماعی و اقتصادی و سیاسی بر مردم داخل کشور و خفقان و حبس و حصر ملت ایران همه باعث شده که جمهوری اسلامی بر روی لبه پرتگاه سقوط قرار بگیرد.

در این شرایط حساس روباه مکار رژیم یعنی سید محمد خاتمی پیدایش شده که به کمک تئورسین جمهوری اسلامی یعنی هاشمی رفسنجانی هر جور که شده این نظام را حفظ کنند.این سخنان خاتمی مبنی بازگشت به قانون اساسی و شروع یک انتخابات پرشور در درجه اول توهین به ملت ایران و نداها و سهرابهاست  که جان خود را برای آزادی این ملت فدا کردند و در درجه دوم توهین به میرحسین موسوی و مهدی کروبی هست که با همه بحثها راجع به این دو فرد از مواضع خود در این مدت کوتاه نیامدند و حداقل در این سه سال با مردم ایران بودند.

در شرایطی که این دو نفر از دوستان دیرین خاتمی  هنوز به علت خواستن رایشان در حصر هستند صحبتهای خاتمی مبنی بر برگزاری انتخابات پرشور توهین به شعور یک ملت است.انتخابات پر شور برای چه؟ برای حفظ نظام ؟ برا ی اینکه سید علی خامنه ای در تلوزیون بیاید و بگوید که مردم ایران با شرکت پر شور در انتخابات نظام جمهوری اسلامی را تایید کردند؟ برای اینکه ما هر روز گرسنه تر و بدبختر و عقب افتاده تر شویم ؟ برای اینکه میلیون ها دلار از در آمد ملت ایران توسط عوامل رژیم به یغما برود و کارگر ایرانی نتواند نان سفره خانواده اش را تامین کند و کودک ایرانی دست فروشی کند و دختر ایرانی تن فروشی ؟

واقعا وقاحت هم جایی و حدی و مرزی دارد.خاتمی با این گفته در وقیح بودن از حسین شریعتمداری روزنامه کیهان هم پیشی گرفته است.ولی حقیقتا خوشحالم که واکنش روزنامه نگاران آزاد که همان وبلاگ نویسان ما هستند از درون و برون مرز به این سخن محمل و سخیفانه کوبنده بود  و وبلاگ نویسان که وجدان بیدار جامعه هستند نشان دادند اصلاح طلبی و هر چیز دیگر که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی باشد دروغ و سرابی بیش نیست..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر