۱۳۹۱ مرداد ۲۶, پنجشنبه


فوت والده رييس‌جمهور سيرالئون!


آقاي احمدي‌نژاد رييس‌جمهور كشورمان طي پيامي فوت ناگهاني جوان ناكام، والده رييس‌جمهور سيرالئون را به دولت و مردم اين كشور تسليت گفت!
متن پيام بدين شرح است؛
بسم‌الله الرحمن الرحيم
جناب آقاي ارنست باي كروما- رييس‌جمهور سيرالئون
درگذشت مادام آليس روزالين كروما، مادر گرامي‌تان را كه معلمي سختگوش و دلسوز بود به جنابعالي، دولت و ملت سيرالئون تسليت مي‌گويم.
ضمن ابراز همدردي با جنابعالي و ملت سيرالئون از خداوند متعال غفران و رحمت الهي براي آن مرحومه، صبر و شكيبايي بازماندگان و سربلندي و شادكامي دولت و ملت سيرالئون را مسئلت دارم.
محمود احمدي‌نژاد

پاسخ احتمالی رييس‌جمهور سيرالئون به نامه رييس‌جمهور ايران
متن نامه بدين شرح است:
جناب آقاي محمود احمدي‌نژاد- رييس‌جمهور اسلامي ايران
با سلام؛
كشته شدن بسياري از هموطنان شما را به علت وقوع زلزله در شمالغرب ايران عزيز به شما، مردم شريف ايران و بازماندگان اين عزيزان تسليت عرض مي‌كنم! بابت پيام تسليت شمت بسيار ممنونم. ان‌شاءا...
هرچه خاك ايشان است عمر رياست جمهوري شما باشد. يك موقع براي شركت در مراسم تشييع و ختم به اينجا تشريف نياوريد در حال حاضر به حضور شما در كشور نياز است و در چنين برهه حساسي بايد در محل حادثه حضور داشته باشيد. من مي‌خواستم مراسم مادر را رها كنم و براي عرض تسليت و همدردي به ايران بيايم اما گويا شما خودتان به عربستان رفته‌ايد و تشريف نداريد. البته ا گر شما سرتان شلوغ است من مي‌توانم به منطقه بروم و بحران را مديريت كنم. اگر خواستيد مي‌توانم به حاميان پيام هم بدهم. فقط يك سوال ذهن من را مشغول كرده است! شما مادر من را از كجا مي‌شناختيد؟! كشورهاي همسايه ما خود من را هم نمي‌شناسند! تا آنجايي كه من يادم مي‌آيد ما با هم رفت و آمد خانوادگي نداشتيم! البته آمد داشتيم. شما خيلي با خانواده خود به ما سر زديد ولي قسمت نشد كه ما با خانواده خدمتتان برسيم. اميدوارم مادرم هرچه زودتر به خوابيم بيايد و چگونگي آشنايي خودش با شما را برايم توضيح دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر