۱۳۹۱ شهریور ۷, سه‌شنبه

قاضی از خانم معتمد آریا پرسیده بود شما سابقهٔ بازداشت نداشتید؟ خانم آریا هم گفته بود نه خیر! - در پاسخ گفته بود اگه بازداشت شده بودید لازم نبود جریمه بپردازید! خانم آریا هم گفت: - من اتفاقا خیلی دلم می خواد نسرین ستوده را ببینم!


مسعود لواسانی:

اینجا پل یادگار است. مقابل اوین، دکتر محمد نوری زاد آمده بود برای پیگیری «ممنوع الخروجی» اش و فاطمه معتمد آریا هم آمده بود برای گرفتن حکم دادگاه‌اش .
( عکس از : فاطمه خردمند
- این تصاویر برای نخستین بار و پس از ۷ ماه منتشر می شود. پس از باز پس گیری وسایلی که از خانه ی مان برده بودند دیدیم که این تصاویر هنوز در گوشی فاطمه باقی مانده است.

- زمان تصویر برداری : ۱۷ دی ۱۳۹۰ ،
- از قضا همان شب بود که برای دستگیری فاطمه به خانه ی ما آمدند. بعدها به همسرم گفته بودند که « اگر می دانستیم همان روز شما به اوین امده بودید به بود زحمت نمی دادیدم به خانه ی تان بیائیم»

- روایت دکتر محمد نوری زاد از این ماجرا در تارنمای ایشان این است:
امروز رفتم اوین . تا مگر از دادسرای داخل اوین خبری از کارهای بی‌سرانجام روزهای زندان خود بگیرم. درآنجا مسعود لواسانی با همسرش جلو آمدند و با هم خوش وبش کردیم. علی اکرمی هم با آنها بود. من با مسعود لواسانی یک چند وقتی را در بند ۳۵۰ زندان اوین گذرانده بودم. نویسنده و محقق است. وجوانی بسیار تیزهوش و فهیم. کمی بعد سرکارخانم فاطمه معتمدآریا نیز به جمع ما پیوست. او نیز درگیر حکم خود بود. همسرش رفته بود مبلغی را به شماره حسابی واریز کند. درارتباط با همین حکمی که برایش بریده بودند... .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر