۱۳۹۱ آذر ۶, دوشنبه

عضو حماس: وامدار ایران نیستیم، ایران در راه خدا کمک کرده

انتخاب می نویسد :خبرگزاری فرانسه در گزارشی با اشاره به سخنرانی یک عضو حماس به نقل از وی نوشت که ایران هرگز برای دادن سلاح به فلسطینی ها شرطی قائل نشده است. پیش از این، خالد مشعل رییس دفتر سیاسی حماس از «اختلاف با ایران بر سر مسئله سوریه» سخن گفته بود، اما تصریح کرده بود که «کمک های ایران به حماس ادامه دارد»
به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ محمود الزهار، عضو دفتر سیاسی حماس و وزیرخارجه پیشین دولت حماس، در یک سخنرانی در غزه گفت: «ایران هرگز برای دادن سلاح به فلسطینی ها شرطی قائل نشده است و فلسطینی ها وامدار ایران نیستند و ایران در راه خدا، این کمک ها را کرده است و فلسطینی ها حقیقت را آشکارا می گویند».
این اظهارات مشکوک و دو پهلو که از یک سو حاکی از گستاخی این عضو حماس و از دیگر سو ، نیت «قربت الی الله» ایران در کمک به نیروهای فلسطینی را نشان می دهد، درحالی از سوی عضو به حاشبه رانده شده حماس بیان شده که اسماعیل هنیه رهبر حماس طی اظهاراتی پس از برقراری آتش بس، صراحتاً از نقش ایران در حمله به اسرائیل در ماجرای اخیر حمله به غزه، تشکر کرده است.
این در حالی است که زیاد النخاله معاون دبیرکل سازمان جهاد اسلامی فلسطین در گفت و گویی تصریح کرد: از فشنگ تا موشکی که در غزه مورد استفاده نیروهای "مقاومت" است، همگی متعلق به ایران است.
یهودی ها، حتماً دوبار قبل از حمله به ایران فکر خواهد کرد
محمود الزهار در ادامه سخنانش به ادعای اسرائیل در مورد حمله به ایران اشاره کرد.
به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ وی از رهبران اسرائیل خواست پیش از آنکه بخواهند به ایران حمله کنند، در باره عواقب چنین اقدامی برای خود به خوبی تفکر و تعقل کنند.
وی در عین حال تصریح کرد: یهودی، حتماً دوبار قبل از حمله به ایران فکر خواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر