۱۳۹۱ آذر ۹, پنجشنبه

وقتی رییس‌جمهور سابق هم دشمن‌ عاشورا معرفی می‌شود!

بهار نیوز می نویسد :
در میان تعجب و حیرت بینندگان سیمای ملی و در رپرتاژی سیاسی که دوشنبه شب در کلیه بخش‌های خبری همه شبکه‌های صدا و سیما و یصورت ویژه پخش شد، به بهانه حوادث سال ۸۸ بار دیگر شدیدترین حملات علیه چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبان صورت گرفت.

به گزارش بهارنیوز؛ در این گزارش ۱۰ دقیقه‌ای با پخش صحنه‌های گزینش شده و تحریک‌آمیزی از حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ و ربط دادن آنها به عناصر سیاسی و رسانه‌ای خارج از کشور و حتی شیمون پرز (رییس‌جمهور اسراییل)، باراک اوباماو ...سعی وافر شده بود تا در کنار تصاویر  دو کاندیدای معترض انتخابات دوره قبلی، روی تصویر سیدمحمد خاتمی نگاه و میکس ویژه و حتی پررنگتری اعمال شود که البته و حتما هیچ ارتباطی هم با انتخابات آینده ریاست‌جمهوری ندارد! (حاشا و کلا!)


همچنین در تصاویر پخش شده عکس سایر روحانیون اصلاح‌طلب همچون موسوی خویینی‌ها، عبدالله نوری و ... نشان داده شد و گوینده گزارش مدام این سوال را آنهم پس از حدود ۴ سال تکرار می‌کرد که چرا این افراد تاکنون از رفتار خود پوزش نخواسته و توبه‌نامه تنظیم نکرده‌اند؟

در همین رابطه، یکی از کاربران با ارسال ایمیلی به سایت نوشت: «در بخش های خبری دوشنبه تهمت‌های وحشتناکی به آقای خاتمی زده شد تا جایی که ایشان را در برابر امام حسین (ع) قرار دادند! از شما تقاضا دارم برای حفظ آبروی ایشان مقاله‌ای نوشته و به طور مفصل این اقدام را تحلیل و محکوم کنید و همچنین این اقدام مسئولان رسانه ملی را (که حتما در آستانه انتخابات برای بردن آبروی طرف مقابل بوده و از طرفی با توجه به فعالیت جناب خاتمی در عرصه انتخابات) دقیقا حرکتی سازماندهی شده علیه شخص خاتمی بوده که اخیرا از احتمال کاندیداتوری‌اش نگرانی‌های وسیعی در بین اصولگرایان و دوستان حاج عزت ا... ضرغامی (رییس صدا و سیما) پدیدار شده که این رپرتاژ ظاهرا هشداری به شخص خاتمی بوده است که خوب حواس ششگانه‌اش جمع باشد که هوس آمدن به میدان رقابت را داشته باشد، توپخانه آماده شلیک است و این هم اولین سیگنال ارسالی!»
اما فارغ از این نحوه رقابت نابرابر و ناعادلانه در دعوای چندش‌آور سیاسی واقعا هزینه کردن از مقدسات و اعتقادات دینی مردم همچون عاشورا و امام‌حسین (ع) قرار است تا کجا ادامه یابد تا آقای ضرغامی و همفکرانش در رسانه ملی از آن سیراب شوند؟
آقای ضرغامی خوب بود به جای تهیه این فیلم اختلاف برانگیز و تحریک کننده از عاشورای 4 سال پیش که طی آن حتی رییس‌جمهور روحانی 8 سال مملکت که فرزند یک آیت‌الله و مرجع خوشنام و نیکوسرشت شیعه به شمار می‌رود و حتی دشمنانش هم به اخلاق و شخصیت والای روحانی‌اش اعتراف دارند را مخالف عاشورا و اباعبدالله الحسین (ع) معرفی می‌کنید!! به مدیران سیاسی خود سفارش می‌کردید طی همین روزهای عزیز اخیر سال 91 (تاسوعا و عاشورای امسال) سری به خیابان‌های تهران و همچنین جاده‌های منتهی به پایتخت می‌زدند، زیرا می‌توانستند حداقل فیلم‌ها و گزارش‌هایی هشداردهنده را به مسئولان کشور ارائه دهند تا شاید تلنگری به بسیاری از مسئولان به خواب رفته کشور باشد که دریابند مشکلات عدیده اقتصادی، اجتماعی و اختلافات و انفعال سیاسی جامعه چه تبعات منفی و ویرانگری بر اعتقادات ریشه‌ای مردم گذاشته است.
به واقع جای این سئوال مطرح است که آیا قرار است رسانه ملی باز هم با همان نگاه و شیوه سنتی و یکسویه به استقبال انتخابات خردادماه آینده برود؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر