۱۳۹۱ مهر ۶, پنجشنبه

هواداران مقاومت در سیدنی: درخواست اقدام مشابه کانادا از دولت استرالیا

سه‌شنبه، ۰۴ مهر ۱۳۹۱ / ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۲
AddThis Social Bookmark Button
روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۱ ایرانیان آزاده و هواداران مقاومت ایران و حامیان استرالیایی مقاومت ایران درشهر سیدنی,  مقابل وزارت خارجه استرالیا تجمع کرده و ضمن اعلام حمایت خود از اقدام دولت کانادا ازدولت استرالیا خواهان اقدام مشابه شدند.
ایرانیان آزاده همچنین با اعلام حمایت خود از ساکنان لیبرتی از سازمان ملل و دولت آمریکا خواهان رسیدگی به وضعیت وخامت بار لیبرتی و محدودیت های امکاناتی و درمانی بویژه رسیدگی به رفتار سرکوبگرانه مقامات عراقی با آنان شده و از سازمان ملل درخواست کردند که کمپ لیبرتی را کمپ پناهندگان  اعلام نماید.
شرکت کنندگان در این تجمع  با شعارها و پلاکادرهایی که در دست داشتند توجه وزارت خارجه استرالیا را به نقض شدید حقوق بشر و تداوم اعدام های گروهی درایران جلب نموده و خواهان قطع روابط دیپلماتیک و تجاری دولت استرالیا با رژیم ملایان شدند. آنها شعار میداند:  آزادی آری , اعدام نه  , مرگ بر اصل ولایت فقطه زنده باد ارتش آزادی. این رژیم تروریست است , مقاومت ایران را از لیست تروریستی خارج کنید.
دراین برنامه آقای پیتر مورفی رییس انجمن حامیان استرالیایی دموکراسی درایران  و مسئول انجمن سرچ فاندیشن  طی سخنانی گفت:
مقاومت ایران اززمانهای بسیار دور با افشای پروژه اتمی رژیم ملایان برای اولین بار,  خطر یک دیکتاتوری مذهبی و بینادگرا در ایران را برای منطقه و جهان یاداوری کرده و مستمر براین حقیقت تاکید نموده است که دستیباتی به تسلیحات اتمی و مسلح شدن به بمب اتم,  این رژیم را به یک تهدید جدی صلح و امنیت جهانی تبدیل خواهد کرد .  
اقای مورفی در ادامه سخنان خود افزود: متاسفانه به دلیل سیاست مماشات کشورهای غربی. هم اکنون این تهدید به صورت  خطر جدی وآنی در آمده وبیهودگی  سیاست مماشات با رژیم ملایان  را بر ملا  میکند.
ازسوی دیگر از این سیاست مخرب غرب, رژیم دیکتاتوری ملایان نهایت سود را برد تا بتواند هم بسوی ساخت بمب اتمی پیش برود و هم  دامنه تروریسمش را به بخش عمده ای از خاورمیانه صادر کند و باصدور تروریسم به عراق , سوریه و لبنان و فلسطین و.. تلاش کند که کشورهای منطقه و جهان را به تمکین در برابر خود وادارد.   بنابراین ما اینجا جمع  شده ایم که بگوییم خواهان اقدامی قاطع  و آجل برای تحت فشار قرار دادن رژیم آخوندی و توقف دستیبابی به اهداف جنایتکارانه اش می باشیم و هم چنین همه ما هماهنگ و یک صدا به دولت استرالیا و همه کشورهای دیگر اعلام می کنیم که سفارت پدر خوانده تروریست جهانی را در کانبرا و درتمام نقاط دنیا بسته و دپیلمات تروریست های مزدورملایان را اخراج و روابط دپیلماتیک خود را با تهران قطع کنید.
ما هم چنین از دولت استرالیا و جامعه جهانی می خواهیم که مسئولین رژیم جنایتکار اخوندی را به جرم جنایت علیه بشریت  مجرم شناخته و آنان را در دادگاه بین المللی جنایات جنگی به محاکمه بکشند .
آقای پیتر مورفی در ادامه سخنان خود از دولت آمریکا خواهان خروج  نام سازمان مجاهدین از لیست تروریستی آمریکا و قرار دادن نام رژیم ایران را دراین لیست گردید.
درپایان این برنامه شرکت کنندگان با شعارهایی حمایت قاطعانه خود را از اقدام دولت کانادا ابراز کرده و اعلام نمودند : نه به سلاح های کشتار جمعی و نه به سازش و مماشات با رژیم دیکتاتوری ایران ,نه به باج خواهی و تهدید جامعه جهانی , نه به نقض حقوق بشر و نه به کشتار و اعدام درایران و نه به زندان سازی در لیبرتی در عراق , آری به قطع کامل رابطه  کشورها با رژیم , آری به تامین حفاظت و حل نیازهای ساکنان لیبرتی بر اساس استاندارد های انسانی.
آکسیون هموطنانمان در سیدنی استرالیا با استقبال  کارمندان وزارت خارجه استرالیا و دیگر ناظران و عابران استرالیایی روبرو شده و اکثرا برای معترضین آرزوی موفقیت و پیروزی می کردندو آنان را در ادامه راه به پایداری ومقاومت فرا می خواندند. بدنبال این اکسیون آقای پیتر مورفی گزارش این گردهمایی و درخواست هواداران مقاومت ایران مبنی بر قطع رابطه با دیکتاتوری آخوندی را همراه با بیاینه دولت کانادا تحویل وزارت خارجه استرالیا  داد. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر