۱۳۹۱ مهر ۴, سه‌شنبه

پس از فائزه، مهدی هاشمی هم به زندان رفت/ واکنش هاشمی رفسنجانی: فرقی بین بچه های من با بچه مردم نیست

در حالی که وکیل مهدی هاشمی به نقل از رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام می گوید که نظر مقامات قضایی کشور عدم بازگشت مهدی هاشمی بود، وی امروز پس از تفهیم اتهام به اوین رفت.
از صبح امروز تاکنون و بدنبال درج اخبار ضد و نقیض از زندانی شدن مهدی هاشمی، ایسنا به نقل از دادستانی تهران نوشت: مهدی هاشمی پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان اوین شد و رسیدگی به اتهامات او همچنان ادامه دارد.
وکیل مدافع مهدی هاشمی گفت: اینکه تاکنون مهدی هاشمی به کشور برنگشته بود به خاطر توصیه‌های مسئولان قضایی از جمله رییس قوه قضاییه و دادستانی به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود.
به گزارش ایسنا، سید محمود علیزاده طباطبایی در جمع خبرنگاران مستقر در مقابل بازداشتگاه اوین درباره علت حضور موکلش در کشور تصریح کرد: مهدی هاشمی می‌گفت این بحث‌هایی که مطرح می‌شود دعوا با من نیست بلکه دعوا با پدرم است. من چرا باید بیرون بنشینم تا هر چه دلشان می‌خواهد بگویند؟
وکیل مدافع مهدی هاشمی ادامه داد: آن چیزی که آیت‌الله هاشمی به من گفتند این بود که هم رییس قوه قضاییه و هم دادستانی نظرشان این است که مهدی به کشور برنگردد و حتی تا هفته گذشته آقای هاشمی به دلیل تاکید دستگاه قضایی از آمدن مهدی ممانعت می‌کرد ولی هفته گذشته گفتند که هم درس او تمام شده است و هم خانواده او اینجا هستند و هم اینکه خود مهدی اصرار دارد بیاید؛ لذا مشکلی ندارد که اگر اتهامی هم متوجه اوست طبق قانون رسیدگی شود.
 فرقی بین بچه های من با بچه مردم نیست 
 در  همین حال محسن هاشمی از واکنش پدرش درباره بازداشت فائزه و مهدی هاشمی سخن گفت.
 فرزند آیت الله هاشمی در پاسخ به سؤالی درباره نظر پدرش درباره بازداشت مهدی و فائزه هاشمی، به فارس گفت: ایشان می‌گویند، بچه‌های من مثل بچه‌های بقیه افراد هستند و فرقی بین بچه ها من با بچه مردم نیست. نظر ایشان این است که نباید تبعیضی صورت بگیرد و باید بدون تبعیض با فررزندان ایشان برخورد شود.
محسن هاشمی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی جویای حال مهدی و فائزه است، گفت: ایشان از بازداشت مهدی و فائزه نگران نیستند؛ حاج آقا به این بحران‌‌ها عادت دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر